Odpoveď na: Menežment pacienta

O nás Diskusné Fóra Všeobecne o zdravotníctve Menežment pacienta Odpoveď na: Menežment pacienta

#951
Mata Harri
Účastník (Participant)

@Rudolf Zajac wrote:

Moj nazor zatial nemenim, treba manazovat pacienta v ramci verejneho positenia.

Ja keď som zverila výuku mojich detí škole, tak som mala istotu, že v škole učia profesionálni učitelia. Ak si chcem sanovať chrup, tak idem k profesionálovi stomatológovi. Ak potrebujem právne poradenstvo, tak navštívim profesionála právnika.

Akým vysvedčením, potvrdením, dokladom poisťovne môžu preukázať profesionálnu schopnosť kompetentne menežovať pacienta? Ekonomické, právne alebo PC programátorstvo nepokladám za potvrdenie takejto profesionálnej schopnosti.
Poisťovne nie sú spôsobilé posudzovať spoľahlivosť a kvalitu zdravotníckych výkonov, mnohé výkony si ani nevedia predstaviť, alebo im nerozumejú. Poisťovne sú možno spôsobilé posudzovať ekonomickú, ale isto nie biomedicínsku výhodnosť výkonov.

Ešte raz zopakujem – poistenec platí, ja robím. A niekto tretí, kto ani neplatí, ani nerobí, usurpuje si právo zasahovať a diktovať.
To ale nie je nič nové, v minulosti to bola KSS, ktorá takto určovala, čo má robiť pacient a čo buržoázny oportunista – lekár.

Navigate